27 Ağustos 2018 Pazartesi

 Restoranımı ilk açtığım dönemde tanışmıştık. Hiç kopmadı bağımız.Her zaman destek oldu bana, sosyal medyadan hep mesajlaştık. Mardin'e her geldiğinde bana uğramadan gitmedi. Ben yoksam selamını bıraktı Gülben Ergen,müthiş kadın!
Mardin'e çok aşık! Huzur buluyorum diyor Mardin'de. Uzun uzun konuştuk, ben anlattım o dinledi; o anlattı ben dinledim.. Kısa görüşmemizde ben kendi adıma çok şey öğrendim kendisinden..
En başta müthiş bir evlat Gülben!  Her sözünde annesi var! Sonra muhteşem bir anne; Ares, Atlas ve Güney onun bütün hayatı!  Ekranda gördüğümüz zarif  kadın görüntüsünün arkasında aslında her şeyin altından kalkabilecek güçlü erkeksi  bir ruhu var. Hayatta hem kadın hem erkek olabilecek bir denge var ruhunda onu ayakta tutan!Ülkesine ve değerlerine müthiş bağlı bir Cumhuriyet kadını. Bir kadın sanatçı olarak yaşadığı topluma sırtını dönmek yerine yüzünü Anadoluya çevirmiş ve tam 37 Anaokulunun açılmasına öncülük etmiş. Hiçbir karşılık beklemeden kalkıp her yere gitmiş. Ben onu hep zamansız ziyaretlerinde ağırladım Mardin'de. Anaokulları onun başka çocuklarıydı. Sayısını bilmediği kadar çocukları ve o çocukların anneleri var hayatında!
Kalbinin ve ruhunun güzelliğinden yaradanın en sevdiklerinden biri olduğunu düşünüyorum. Belki de bu yuzden hayattaki sınavları hep zor olmus. Hep sabretmiş ve yaşadığı herşeyin bir sebebi olduğunu düşünüp daha da sarılmış yaradana ve hayata!
Ne yaşarsa yaşasın kullerinden hep yeniden doğmuş!
Hayran oldum; gücüne, inancına ve enerjisine!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder