20 Temmuz 2017 Perşembe

18 Temmuz 2017

Bugün 18 Temmuz 2017... Bu tarihe bir yıldız atıyorum. ⭐Ben Ebru Baybara Demir. Mardinli bir ailenin kızıyım. Şehrim Mardin'de yaşıyorum. Kendi değerleri ve yetenekleri ile hayatlarını değiştirip ayakta kalmaya çalışan insanların yanında buldum hep kendimi. Sonra mültecilerle çalışmaya başladım. Onlarla birlikte sevgi İle, karşılıklı yaralarımızı sarmanın yollarını aradık.


Bütün yaptıklarımla mutfaktaki başarımı, toplumsal faydaya dönüştürmeyi başardım. Bu yüzden hep kadınların hayatında oldum. Bu başarımla, dünyanın önde gelen en prestijli Gastronomi ödülü "Basque Culinary World Prize" ödülüne Türkiye'den aday gösterildim. Ülkem adına yarıştım. Gururlandım!


Bir çok yerli ve yabancı basına ülkemi anlattım. Restorantımın mutfağında harika bir yemek tarifi veriyormuşçasına , renklerimizi, farklılıklarımızı, duyularımızı, kokularımızı, birlikte bir aradaki tadlarımızı anlattım. Mutfağımıza kattığımız farklı tatlarla da daha çok zenginleşerek harika lezzetler yaratabildiğimizi paylaştım. Bu ülkenin en büyük değeri kadınlarımızı bu tarife ortak ettim. Onlarla istersek ne kadar büyük bir sofra kurabileceğimizi tüm dünyaya gösterdik. Yarışma dün gece sonuçlandı. Ödül Kolombiya'da başka kadın şef Leonor Espinosa' ya verildi. Ne olursa olsun verdikleri sonsuz destek ile benim o sofrada  gururla yer alan tüm herkesi kutluyorum. Bu heyecanla birlikte nice sofralar kuracağımıza ve ülkemiz adına birlikte daha çok işler yapabileceğimize inancım sonsuz... iyi ki var, iyi ki varsınız!

Today July 18, 2017 ... I am taking this day a star. ⭐ I am Ebru Baybara Demir. I am a daughter of a Mardinian family. I live in the city of Mardin. I have always found myself with people who are trying to change their values and talents to survive. Then I started working with the refugees. Together with them we sought ways to cure our sufferings with love. All I did was helping to turn the kitchen success into a social benefit. That's why I always live in women's lives. With this achievement, I was nominated from Turkey for the award of "Basque Culinary World Prize", the most prestigious Gastronomy award in the world. I competed in the name of my country. Proudly ! I have spoken with many national and foreign press country. I am telling you about our colors, our differences, our senses, our smells, and our tastes together, as we give a wonderful recipe in the kitchen of our restaurant. We have shared our ability to create wonderful tastes by enriching with different flavors, which we added to our cuisine. The biggest value of this country is our women. We showed them all over the world how big a table we can get when we serve them. The contest was concluded last night. The award was given to another female chef Leonor Espinosa in Colombia. I congratulate all of you who took pride in me and the infinite support they gave me, no matter what. With this excitement I will draw nice deputies and my belief that we can do more work together in the name of our country is eternal ... Good thing there are, you are well!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder