27 Ağustos 2018 Pazartesi

VAZGEÇEMEDİM

Yedi yaşındaydım bütün dünyanın mavi ve sarı olduğunu düşündüğümde. En çok mahalle bakkallarını hatırlıyorum. Mavi ile sarının ahengini bozan tek yerdi mahalle bakkalları..
🎶🎶
Güneşin  kavurduğu öğle saatlerinde dükkanın önündeki gölgeliğin altında  kapının önündeki tezgaha  sıra sıra  dizilen rengarenk sebze ve meyveler, kocaman bir filenin içerisindeki renkli lastik toplar, şekerleme paketleri ve kırmızı  bisküvi kutuları …
🎶🎶
Anneannem ve Halamın evi! Kısa soluklu keşif yolculuklarıydı; babamın elini tutarak dolaştığım bu evler arasındaki dar basamaklı sokaklar!
🎶🎶
Renkleri, kokuları, tatları, taşı ve gökyüzünü bu yolculuklarda keşfettim. Mardin’i keşfettim. Ve bir daha hiç vazgeçemedim. .
Lokum Sandığı Kitabımdan /Mardin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder