3 Mayıs 2021 Pazartesi

🌱İnanılmaz bir sevgi, kucaklayan,sarıp sarmalayan bir güvenle yaşıyorum ben bu şehirde❤️

🌱Yaptığım ise inanan saygı duyan o kadar insan var ki hayatımda.

🌱Bugün yolda yürürken karşılaştım Selahattin Biliner ile.

🌱Avukat Selahattin Biliner. 75 yaşında İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi Mezunu.

🌱Mardin’in en köklü ailelerinden birine mensup olup özellikle Mardin yaşam kültürü konusunda inanılmaz bilgi dağarcığına sahiptir. Her gördüğünde işlerimi sorar. “Seni takip ediyorum ve çok iyi gidiyorsun “der.
Mutlaka bana ayaküstü anlatacağı bir hikayesi veya bir yemek tarifi vardır.



 🌱Nasılsın Selahattin Abi dedim?

-İyiyim ama çok sıkılıyorum dedi.
-İsin var mı dedim?
-Yok dedi.
-Gel kahve içelim ofise gidelim dedim.

Birlikte uzun bir sohbet ettik. Bana Sorgül Buğdayını anlattı. Onu nasıl daha iyi yetiştireceğimi anlattı. Yemeklerden ve eskilerden konuştuk.

🌱Kendimi şanslı hissediyorum.
Ben bilginin her yerde olduğuna ve özellikle yaşanmışlıkların daha kıymetli olduğuna inanıyorum.

🌱Mardin’in beni insan ile zenginleştirdiğine inanıyorum.

🌱İnsanın insana verdiği güvenin en özel şekli ile yaşandığı yer Mardin❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder